Review article
Vrijednosni korijeni motivacije i komunikacije s biblijskim i književnoumjetničkim tekstom u nastavi vjeronauka
Pejo Karlović
; Zagreb, Hrvatska
Abstract
Autor obrađuje problem motivacije i komunikacije s tekstom imajući na umu vrijednosni sustav u vrijednosno usmjerenoj školi. Pošavši od motivacije za prijem biblijskog i književnoumjetničkog teksta i komunikacije s njim u nastavi vjeronauka i njihovoj artikulaciji na vrijednosnom obzoru, autor nastoji pokazati put do istinske komunikacije s tekstom, kako bi se rasvijetlila problematika autentičnog govora u konkretnom življenju evanđeoskih savjeta. Na kraju se daje slika jednog modela kreativnog komuniciranja s tekstom pod nazivom "model zajedničkog dočitavanja teksta".
Keywords
školski vjeronauk; motivacija u školskom vjeronauku; komunikacija u školskom vjeronauku; biblijski tekstovi u školskom vjeronauku; književnoumjetnički tekstovi u školskom vjeronauku; vrijednosti i školski vjeronauk
Hrčak ID:
113933
URI
Publication date:
18.6.2001.
Visits: 1.136 *