Skip to the main content

Review article

Vrijednosni korijeni motivacije i komunikacije s biblijskim i književnoumjetničkim tekstom u nastavi vjeronauka

Pejo Karlović ; Zagreb, Hrvatska


Full text: croatian pdf 89 Kb

page 155-161

downloads: 259

cite


Abstract

Autor obrađuje problem motivacije i komunikacije s tekstom imajući na umu vrijednosni sustav u vrijednosno usmjerenoj školi. Pošavši od motivacije za prijem biblijskog i književnoumjetničkog teksta i komunikacije s njim u nastavi vjeronauka i njihovoj artikulaciji na vrijednosnom obzoru, autor nastoji pokazati put do istinske komunikacije s tekstom, kako bi se rasvijetlila problematika autentičnog govora u konkretnom življenju evanđeoskih savjeta. Na kraju se daje slika jednog modela kreativnog komuniciranja s tekstom pod nazivom "model zajedničkog dočitavanja teksta".

Keywords

školski vjeronauk; motivacija u školskom vjeronauku; komunikacija u školskom vjeronauku; biblijski tekstovi u školskom vjeronauku; književnoumjetnički tekstovi u školskom vjeronauku; vrijednosti i školski vjeronauk

Hrčak ID:

113933

URI

https://hrcak.srce.hr/113933

Publication date:

18.6.2001.

Article data in other languages: german

Visits: 767 *