Skip to the main content

Review article

Pedagoško-didaktička osposobljenost vjeroučitelja

Ivica Pažin orcid id orcid.org/0009-0001-4570-3418 ; Katolički bogoslovni fakultet u Đakovu Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku, Đakovo, Hrvatska


Full text: croatian pdf 106 Kb

page 34-43

downloads: 302

cite


Abstract

Pedagoško-didaktička osposobljenost vjeroučitelja, kao tema, zahtjevna je cjelina kojoj se može pristupiti s različitih aspekata. Tako se npr. može razmišljati o vjeroučitelju i njegovoj osposobljenosti u okviru religijske pedagogije i njenih dostignuća kao znanosti, uspoređujući ih s dostignućima i suvremenim smjernicama opće pedagogije. Promišljati o didaktičkoj osposobljenosti vjeroučitelja u Hrvatskoj znači progovoriti o svim elementima koje pred sobom ima školska didaktika: od izvedbenog plana rada vjeroučitelja do didaktičkih varijabli i njihove važnosti s obzirom na rad vjeroučitelja. Ovim člankom autor želi ići drugim putem. Naime, u članku se pokušava kroz prizmu kooperativne i korelativne didaktike, imajući pred očima i sadržaje i ciljeve i metodologiju rada vjeroučitelja, dovesti do razmišljanja o važnosti osobnog zauzimanja oko Poruke Kristove te isto tako osobnog učenikova odgovora na iznesenu Poruku. Principi, koje autor stavlja u sadržaje pedagoške i didaktičke osposobljenosti vjeroučitelja, žele tome doprinijeti na poseban način.

Keywords

pedagoško-didaktička osposobljenost vjeroučitelja

Hrčak ID:

113943

URI

https://hrcak.srce.hr/113943

Publication date:

19.3.2001.

Article data in other languages: german

Visits: 885 *