Skip to the main content

Review article

Utjecaj karakteristika osobnosti vjeroučitelja(-ice). Nekoliko psiholoških aspekata

Ivan Štengl ; Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Full text: croatian pdf 101 Kb

page 74-82

downloads: 245

cite


Abstract

Škola se ne može ograničiti na samo predavanje znanja, nego ona bitno djeluje na svim razinama procesa rasta i razvoja mlade osobe, pa se stoga i školski djelatnik mora osjećati uključenim u to događanje kao integralna osobnost. Članak upućuje na istraživanja onih karakteristika osobnosti učitelja koje bi u tom procesu mogle imati poseban utjecaj. Kod toga se naglašava da bi izložene točke trebale biti tek poticaj na promišljanje vlastite prakse, budući da ne postoji specifična literatura niti istraživanja.

Keywords

kognitivna spremnost; osobne teorije; kontrotransfer; identifikacija; individuacija

Hrčak ID:

113947

URI

https://hrcak.srce.hr/113947

Publication date:

19.3.2001.

Article data in other languages: german

Visits: 722 *