Review article
Korelacija školskoga vjeronauka i drugih predmeta
Tvrtko Beus
orcid.org/0009-0000-2835-6250
; Hotelijersko-turistička škola, Zagreb, Hrvatska
Abstract
Tražeći značenje korelacije školskog vjeronauka i drugih predmeta u perspektivi suvremene i kvalitetne škole, autor podsjeća na neka temeljna načela ostvarivanja korelacije. Po tim načelima vjeroučitelj predstavlja pokretača i promicatelja (uzor) međupredmetne suradnje. Tumačeći tu suradnju, navode se konkretni oblici korelacije između vjeronauka i raznih drugih predmeta u smislu nastavnih i izvannastavnih aktivnosti. Vjeronauk daje i prima bogatstvo i vrijednost vlastitog i drugih predmeta. Vjeroučitelji su pozvani prevladavati zapreke nastavničke suradnje ostvarujući zajedničke kvalitetne rezultate na dobro povjerenih im osoba. Za ilustraciju problematike korelacije navode se rezultati ankete provedene među vjeroučiteljima o njihovim iskustvima suradnje vjeronauka i drugih predmeta.
Keywords
korelacija školskog vjeronauka i drugih predmeta; načela korelacije; oblici korelacije
Hrčak ID:
113950
URI
Publication date:
19.3.2001.
Visits: 1.711 *