Skip to the main content

Review article

Korelacija školskoga vjeronauka i drugih predmeta

Tvrtko Beus orcid id orcid.org/0009-0000-2835-6250 ; Hotelijersko-turistička škola, Zagreb, Hrvatska


Full text: croatian pdf 124 Kb

page 104-114

downloads: 611

cite


Abstract

Tražeći značenje korelacije školskog vjeronauka i drugih predmeta u perspektivi suvremene i kvalitetne škole, autor podsjeća na neka temeljna načela ostvarivanja korelacije. Po tim načelima vjeroučitelj predstavlja pokretača i promicatelja (uzor) međupredmetne suradnje. Tumačeći tu suradnju, navode se konkretni oblici korelacije između vjeronauka i raznih drugih predmeta u smislu nastavnih i izvannastavnih aktivnosti. Vjeronauk daje i prima bogatstvo i vrijednost vlastitog i drugih predmeta. Vjeroučitelji su pozvani prevladavati zapreke nastavničke suradnje ostvarujući zajedničke kvalitetne rezultate na dobro povjerenih im osoba. Za ilustraciju problematike korelacije navode se rezultati ankete provedene među vjeroučiteljima o njihovim iskustvima suradnje vjeronauka i drugih predmeta.

Keywords

korelacija školskog vjeronauka i drugih predmeta; načela korelacije; oblici korelacije

Hrčak ID:

113950

URI

https://hrcak.srce.hr/113950

Publication date:

19.3.2001.

Article data in other languages: german

Visits: 1.711 *