Skip to the main content

Review article

Vrednovanje obrazovnih/odgojnih postignuća u obrazovanju odraslih

Višnja Rajić orcid id orcid.org/0000-0002-5331-835X ; Učiteljski fakultet; Sveučilišta u Zagrebu


Full text: croatian pdf 304 Kb

page 117-124

downloads: 2.892

cite


Abstract

Jedno od ključnih obilježja obrazovanja danas su jasni i visoki unaprijed određeni standardi koji pomažu ocijeniti i vrednovati izvedbu učilišta i škola, andragoga, učitelja i polaznika, kako bi se poboljšala kvaliteta i ujednačenost obrazovnih ishoda. Vrednovanje u procesu obrazovanja odraslih može se provoditi u svrhu vrednovanja samih programa i njihove kvalitete, ali i vrednovanja obrazovnih/odgojnih postignuća polaznika. Rad se bavi problematikom vrednovanja u obrazovanju odraslih te propituje ulogu i mogućnost vrednovanje odraslih standardiziranim testovima, testiranjima izvedbe određene vještine, ali i alternativnim oblicima ocjenjivanja (portfolio, samovrednovanje, vršnjačko vrednovanje - od strane drugih polaznika).

Keywords

obrazovanje odraslih; portfolio; samovrednovanje,vršnjačko vrednovanje

Hrčak ID:

116176

URI

https://hrcak.srce.hr/116176

Publication date:

25.12.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 5.335 *