Review article
DIFERENCIRANJE MALOPRODAVAČA PUTEM PREMIJSKIH TRGOVAČKIH MARAKA
Katja Vojvodić
orcid.org/0000-0001-7870-1438
; Sveučilište u Dubrovniku Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Mirko Nižić
; Sveučilište u Dubrovniku Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Abstract
Problematika trgovačkih (privatnih) maraka zaokuplja znatnu pozornost brojnih istraživača u znanstvenim i stručnim časopisima. Temeljni je cilj ovoga rada istražiti ulogu i važnost premijskih trgovačkih maraka u dinamičnom maloprodajnom okruženju. U tom se kontekstu naglasak stavlja na razvoj trgovačkih maraka i njihovo evoluiranje od proizvoda niže cijene i kvalitete do proizvoda koji se cijenom i kvalitetom postupno izjednačavaju s proizvodima proizvođačkim maraka. Uvođenjem premijskih trgovačkih maraka maloprodavači ih primarno nastoje diferencirati u odnosu na ostale proizvođačke i tradicionalne trgovačke marke. U tom se smislu maloprodavači aktivno uključuju u razvoj proizvoda, istraživanje tržišta, dizajn, pakiranje i oglašavanje.
Keywords
trgovačke marke; premijske trgovačke marke; upravljanje premijskim trgovačkim markama
Hrčak ID:
116288
URI
Publication date:
20.6.2013.
Visits: 1.576 *