Review article
Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju
Snježana Dobrota
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu Odsjek za učiteljski studij
Full text: croatian pdf 687 Kb
page 153-159
downloads: 722
cite
APA 6th Edition
Dobrota, S. (2009). Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju. Pedagogijska istraživanja, 6 (1-2), 153-159. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/118170
MLA 8th Edition
Dobrota, Snježana. "Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju." Pedagogijska istraživanja, vol. 6, no. 1-2, 2009, pp. 153-159. https://hrcak.srce.hr/118170. Accessed 19 May 2024.
Chicago 17th Edition
Dobrota, Snježana. "Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju." Pedagogijska istraživanja 6, no. 1-2 (2009): 153-159. https://hrcak.srce.hr/118170
Harvard
Dobrota, S. (2009). 'Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju', Pedagogijska istraživanja, 6(1-2), pp. 153-159. Available at: https://hrcak.srce.hr/118170 (Accessed 19 May 2024)
Vancouver
Dobrota S. Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2009 [cited 2024 May 19];6(1-2):153-159. Available from: https://hrcak.srce.hr/118170
IEEE
S. Dobrota, "Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju", Pedagogijska istraživanja, vol.6, no. 1-2, pp. 153-159, 2009. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/118170. [Accessed: 19 May 2024]
Full text: english pdf 616 Kb
page 160-160
downloads: 222
cite
APA 6th Edition
Dobrota, S. (2009). Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju. Pedagogijska istraživanja, 6 (1-2), 153-159. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/118170
MLA 8th Edition
Dobrota, Snježana. "Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju." Pedagogijska istraživanja, vol. 6, no. 1-2, 2009, pp. 153-159. https://hrcak.srce.hr/118170. Accessed 19 May 2024.
Chicago 17th Edition
Dobrota, Snježana. "Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju." Pedagogijska istraživanja 6, no. 1-2 (2009): 153-159. https://hrcak.srce.hr/118170
Harvard
Dobrota, S. (2009). 'Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju', Pedagogijska istraživanja, 6(1-2), pp. 153-159. Available at: https://hrcak.srce.hr/118170 (Accessed 19 May 2024)
Vancouver
Dobrota S. Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2009 [cited 2024 May 19];6(1-2):153-159. Available from: https://hrcak.srce.hr/118170
IEEE
S. Dobrota, "Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju", Pedagogijska istraživanja, vol.6, no. 1-2, pp. 153-159, 2009. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/118170. [Accessed: 19 May 2024]
Full text: german pdf 616 Kb
page 161-161
downloads: 201
cite
APA 6th Edition
Dobrota, S. (2009). Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju. Pedagogijska istraživanja, 6 (1-2), 153-159. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/118170
MLA 8th Edition
Dobrota, Snježana. "Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju." Pedagogijska istraživanja, vol. 6, no. 1-2, 2009, pp. 153-159. https://hrcak.srce.hr/118170. Accessed 19 May 2024.
Chicago 17th Edition
Dobrota, Snježana. "Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju." Pedagogijska istraživanja 6, no. 1-2 (2009): 153-159. https://hrcak.srce.hr/118170
Harvard
Dobrota, S. (2009). 'Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju', Pedagogijska istraživanja, 6(1-2), pp. 153-159. Available at: https://hrcak.srce.hr/118170 (Accessed 19 May 2024)
Vancouver
Dobrota S. Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2009 [cited 2024 May 19];6(1-2):153-159. Available from: https://hrcak.srce.hr/118170
IEEE
S. Dobrota, "Svjetska glazba u suvremenom glazbenom obrazovanju", Pedagogijska istraživanja, vol.6, no. 1-2, pp. 153-159, 2009. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/118170. [Accessed: 19 May 2024]
Abstract
Glazbeno značenje ima dva aspekta. Jedan od njih se odnosi na glazbenu sintaksu, a drugi na izvanglazbene konotacije koje glazba nosi sa sobom (društvene, kulturne, religijske i političke asocijacije). U radu analiziramo fenomen svjetske glazbe i razloge njezina uvođenja u glazbenu nastavu. Iako potreba uvođenja svjetske glazbe u nastavne programe nije upitna, pri pokušaju njezine ugradnje u nastavu nailazimo na brojne prepreke. Velik broj glazbenih pedagoga osjeća nedostatak sposobnosti poučavanja glazbe iz interkulturalne perspektive zbog nedostatka znanja iz tog područja. Druga je prepreka nedostatak kvalitetnih nosača zvuka dostupnih učiteljima. S obzirom na značajnu ulogu svjetske glazbe u suvremenim glazbenim programima, sugeriramo dalja istraživanja preferencija glazbe iz djeci stranih kultura, te utjecaj različitih čimbenika, u prvom redu dobi, na formiranje takvih preferencija.
Keywords
glazbeno značenje; glazbeno obrazovanje; preferencije; svjetska glazba; interkulturalno obrazovanje
Hrčak ID:
118170
URI
https://hrcak.srce.hr/118170
Publication date:
22.12.2009.
Article data in other languages:
english
german
Visits: 2.171
*