Review article
PRIPOVIJEDANJE KAO METODA POUČAVANJA ENGLESKOG KAO STRANOG JEZIKA
Mauro Dujmović
Abstract
Kao jedna od najstarijih ljudskih vještina koja potječe još iz prapovijesti, pripovijedanje je vještina koja se služi pamćenjem a ne čitanjem. To umijeće uključuje dva ključna elementa – odabir i predaju. Veliki je broj nastavnika engleskog jezika zainteresiran za ovu vještinu kao metodu poučavanja stranog jezika. Uspješan pripovjedač odabire prikladne priče i mora biti vješt izvođač jer je izvedba ključna i od pripovjedača zahtijeva i pripremu i probu. Pripovijedanje je originalan način poučavanja koji razvija učenikovu emocionalnu inteligenciju i pruža mu uvid u ljudsko ponašanje. Pripovijedanje zagovara učenje stranog jezika obogaćivanjem rječnika i usvajanjem novih jezičnih struktura. Štoviše pripovijedanje osigurava motivirajući i opuštajući kontekst za učenje stranog jezika. Svrha ovog rada je da savjetima pomogne nastavniku–pripovjedaču u pripremi takvih satova.
Keywords
motivacija; odabir; priče; poučavanje; prilagodba; priprema; pripovijedanje; vještine
Hrčak ID:
11514
URI
Publication date:
10.7.2006.
Visits: 110.249 *