Skip to the main content

Review article

PRIPOVIJEDANJE KAO METODA POUČAVANJA ENGLESKOG KAO STRANOG JEZIKA

Mauro Dujmović


Full text: english pdf 117 Kb

page 75-87

downloads: 97.392

cite


Abstract

Kao jedna od najstarijih ljudskih vještina koja potječe još iz prapovijesti, pripovijedanje je vještina koja se služi pamćenjem a ne čitanjem. To umijeće uključuje dva ključna elementa – odabir i predaju. Veliki je broj nastavnika engleskog jezika zainteresiran za ovu vještinu kao metodu poučavanja stranog jezika. Uspješan pripovjedač odabire prikladne priče i mora biti vješt izvođač jer je izvedba ključna i od pripovjedača zahtijeva i pripremu i probu. Pripovijedanje je originalan način poučavanja koji razvija učenikovu emocionalnu inteligenciju i pruža mu uvid u ljudsko ponašanje. Pripovijedanje zagovara učenje stranog jezika obogaćivanjem rječnika i usvajanjem novih jezičnih struktura. Štoviše pripovijedanje osigurava motivirajući i opuštajući kontekst za učenje stranog jezika. Svrha ovog rada je da savjetima pomogne nastavniku–pripovjedaču u pripremi takvih satova.

Keywords

motivacija; odabir; priče; poučavanje; prilagodba; priprema; pripovijedanje; vještine

Hrčak ID:

11514

URI

https://hrcak.srce.hr/11514

Publication date:

10.7.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 104.043 *