Technical Journal, Vol. 8 No. 1, 2014.
Preliminary communication
Integrativni model proizvodnje medijskog sadržaja tiskanih medija u multiplatformskim produkcijskim uvjetima
Darijo Čerepinko
orcid.org/0000-0001-9234-9573
; Sveučilište Sjever, Sveučilišni centar Varaždin, Varaždin
Mario Periša
; Sveučilište Sjever, Sveučilišni centar Varaždin, Varaždin
Dean Valdec
orcid.org/0000-0001-6897-8601
; Sveučilište Sjever, Sveučilišni centar Varaždin, Varaždin
Abstract
Rad daje pregled proizvodnje medijskog sadržaja u multiplatformskim produkcijskim uvjetima i na temelju postojećih teorijskih spoznaja istražuje metode proizvodnje multimedijskih i cross medijskih sadržaja iz perspektive vanjskog promatrača. Istraživanje stupnja medijske konvergencije hrvatskih dnevnih listova pokazuje da proizvodnja sadržaja za pojedine platforme nije objedinjena niti se u dovoljnoj mjeri koriste mogućnosti koje pružaju nove tehnologije. Stoga se u radu predlaže novi model proizvodnje medijskog sadržaja koji bi objedinjavao pojedine faze produkcije i osigurao kvalitetnu multiplatformsku distribuciju.
Keywords
multiplatformska produkcija; integrativni model; multimedijski i cross medijski sadržaji
Hrčak ID:
120091
URI
Publication date:
15.3.2014.
Visits: 2.196 *