Skip to the main content

Review article

PLANIRANJE KOMUNICIRANJA ARHIVA: JAVNI (EDUKACIJSKI) PROGRAMI I INFORMACIJSKE POTREBE HRVATSKOGA OBRAZOVNOG SEKTORA ZA EDUKACIJOM

Goran Pavelin ; Odjel za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru


Full text: croatian doc 171 Kb

page 113-126

downloads: 550

cite


Abstract

Javni (edukacijski) programi podrazumijevaju planiranje načina komunikacije kojom se arhivi okreću upoznavanju javnosti sa svojim radom te animiranje različitih javnosti iz sektora obrazovanja s upoznavanjem i korištenjem arhivskog gradiva. Svrha ovog rada je bila istražiti dosadašnju arhivističku obrazovnu prasku, uvidjeti njezinu moguću uskladivost s općim odgojno-obrazovnim ciljevima Nacionalnog okvirnog kurikula kao i mogućnost implementacije metoda za ostvarenje tih ciljeva javnim arhivističkim programima. Autor navodi recentnija američka istraživanja o korištenju arhivskog gradiva i njegovu značaju pri učenju temeljenom na istraživanju (inquiry based learning). Obrazovni potencijal gradiva, primjenjiv i za naše obrazovne potrebe, prečesto ostaje neiskorišten. Autor predlaže stjecanje novih kompetencija u obrazovanju arhivista u Hrvatskoj, usmjerenih na solidno upravljanje institucijom, planiranje komunikacije s edukatorima osnovnih i srednjih škola i općenito sveučilišnoj zajednici te predlaže modele njihove provedbe.

Keywords

arhiv; javni; edukacijski programi; korištenje gradiva; korisnici; planiranje komuniciranja

Hrčak ID:

122645

URI

https://hrcak.srce.hr/122645

Publication date:

10.12.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 1.594 *