Skip to the main content

Review article

UTJECAJ MARKETINGA NA RAZVOJ TURISTIČKOG BRENDA SLAVONIJE I BARANJE

Berislav Bolfek orcid id orcid.org/0000-0001-6968-2319 ; Sveučilište u Zadru, Odjel za ekonomiju
Darija Jakičić
Biljana Lončarić ; Turistička zajednica, Slavonski Brod


Full text: croatian pdf 1.281 Kb

page 247-276

downloads: 3.111

cite


Abstract

Izazov za brendiranje destinacija vidi se istodobno u hrvatskim gradovima i regijama. Sve veći naglasak u razvojnoj strategiji hrvatskog turizma daje se intenzivnijem ulaganju u razvoj kontinentalnog turizma, a Slavonija i Baranja posjeduje sve atribute i potencijale za razvoj prepoznatljivog turističkog brenda. Zato pristup spomenutoj temi zahtijeva detaljnu analizu i izradu dugoročne strategije razvoja. Polazeći od postavljenih strateških ciljeva, marketinška strategija subregije zasniva se na odabiru ciljnih segmenata kupaca, u skladu s čijim se obilježjima, odnosno potrebama i očekivanjima, razrađuju subregionalni brend, opisuju moguće prilagodbe turističkog proizvoda i predlažu promocijske aktivnosti. U ovome su radu prikazani rezultati dvaju istraživanja koja su provedena među gostima koji posjećuju Slavoniju i Baranju, te među domicilnim stanovništvom, a provedena je i komparativna analiza prikupljenih podataka u oba istraživanja. Na temelju dobivenih informacija proizašli su zaključci o ciljnom segmentu gostiju, te načinu na koji bi se Slavonija i Baranja trebala pozicionirati kao turistička destinacija.

Keywords

marketing; turistički brend; brendiranje; turistički promet; subregionalni brend; Slavonija i Baranja; konkurentnost

Hrčak ID:

123491

URI

https://hrcak.srce.hr/123491

Publication date:

26.6.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 4.901 *