Skip to the main content

Original scientific paper

Design and analysis of an active control platform for working machine on spacecraft

Yun-Feng Wang ; School of Aeronautic Science and Engineering, Beijing University of Aeronautics and Astronautics, Xue Yuan Road No. 37, Hai Dian District, Beijing, China
Wei Cheng ; School of Aeronautic Science and Engineering, Beijing University of Aeronautics and Astronautics, Xue Yuan Road No. 37, Hai Dian District, Beijing, China


Full text: croatian pdf 1.977 Kb

page 815-824

downloads: 662

cite

Full text: english pdf 1.977 Kb

page 815-824

downloads: 481

cite


Abstract

Mikro-vibracije koje proizvode sklop zamašnjaka - reaction wheel assembly (RWA) i drugi radni strojevi predstavljaju glavni razlog smanjenja točnosti i kvalitete slike visoko preciznih kamera u svemirskoj letjelici. U okruženju niske vlage u svemiru mikro-vibracije se suviše sporo gube da bi se održalo funkcioniranje sustava. U svrhu smanjenja učinaka mikro-vibracija u ovom se radu predstavlja aktivna upravljačka platforma, njezin konstrukcijski projekt i upravljački mehanizam. Dinamički model upravljačke platforme razvijen je na temelju metode konačnih elemenata (FEM) i svojstava piezoelektričnog materijala. U modalnom prostoru izvršena je redukcija dinamičkog modela u projekt upravljača, a zatim je primijenjena periodic output feedback (POF) metoda za razvoj aktivnog upravljačkog sustava. Simulacija se analizirala u uvjetima tri proizvoljna poremećaja na težištu pretpostavljenog RWA. Rezultati pokazuju da se amplitude reakcija senzora smanjuju više od 20 dB kod primjene aktivnog upravljanja uz napon (≤50V) na osam aktuatora unutar PZT praga. Može se zaključiti da ta upravljačka platforma može učinkovito oslabiti smetnje nastale mikro-vibracijama.

Keywords

reaction wheel assembly (RWA); active control; finite element model; periodic output feedback (POF); simulation

Hrčak ID:

126077

URI

https://hrcak.srce.hr/126077

Publication date:

15.8.2014.

Article data in other languages: croatian

Visits: 2.148 *