Skip to the main content

Review article

Neki aspekti poticanja marketinške učinkovitosti kod malih i srednjih poduzeća kroz implementaciju načela održivosti na području Koprivničko-križevačke županije

Silvije Jerčinović ; Križevci College of Agriculture, Križevci, Croatia


Full text: croatian pdf 184 Kb

page 101-111

downloads: 586

cite


Abstract

Održivi razvitak predstavlja pretpostavku za marketinšku djelotvornost poslovnih subjekata kao i pretpostavku uravnoteženog društva. Primjena održivosti u poslovnim modelima podrazumijeva integraciju njenih gospodarskih, ekoloških i socijalnih aspekata. Kao jedan od značajnijih upravljačkih instrumenata, marketing u današnje vrijeme može imati neosporan i izuzetno jak utjecaj na društvo i okoliš. Prednost i svrha nove marketinške paradigme jest u tome da se temeljem novonastalih uvjeta može postići optimalna poslovna i organizacijska djelotvornost. Predmet rada je analiza postojećih aktivnosti unutar malih i srednjih poduzeća na području Koprivničko-križevačke županije kojima se determinira razina i način oblikovanja marketinške orijentacije poduzeća kroz primjenu elemenata društveno odgovornog ponašanja u smislu postizanja konkurentskih prednosti. Svrha rada je temeljem dobivenih rezultata pokušati definirati što je bitno za postizanje konkurentsku prednost Prema evidentiranim empirijskim spoznajama sasvim je jasno da dugoročno takav pristup može generirati veći rast i dobit, odnosno i druge, naročito nefinancijske čimbenike uspješnosti poslovnih subjekata. Kao marketinški alat, održivost lako može predstavljati ključni čimbenik konkurentnosti poslovnih subjekata u Koprivničko križevačkoj županiji.

Keywords

održivi razvitak; marketinška djelotvornost; konkurentska prednost; mala i srednja poduzeća; Koprivničko križevačka županija

Hrčak ID:

126338

URI

https://hrcak.srce.hr/126338

Publication date:

1.6.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 1.249 *