Preliminary communication
Analiza tržišta kozmetičkih proizvoda u Hrvatskoj
Nataša Malenica
; Golden star j.d.o.o., Zagreb, Hrvatska
Boris Dorbić
; Veleučilište Marko Marulić u Kninu, Knin, Hrvatska
Abstract
Kozmetička industrija predstavlja vrlo bitnu industrijsku granu. Upotreba proizvoda za osobnu higijenu, parfema i kozmetičkih proizvoda seže u daleku prošlost. Tehnološki napredak i stalne inovacije glavna su obilježja moderne kozmetičke industrije. Industrijski lideri stalno rade na novim proizvodima ili na poboljšanju postojećih. Ono što najviše karakterizira kozmetičku industriju su neprestana ulaganja u inovacije. Putem ankete će se ispitati stanje na tržištu kozmetičkih proizvoda. U Hrvatskoj je Beiersdorf jedan od lidera po pitanju prodaje kozmetičkih proizvoda. Drogerie markt drogerije (DM), odnosno privatne robne marke kompanije ozbiljno konkuriraju Beiersdorfu.
Keywords
kozmetička industrija; tržište; inovacije; promidžba; prirodni prouzvodi
Hrčak ID:
126989
URI
Publication date:
2.6.2014.
Visits: 10.671 *