Skip to the main content

Professional paper

Netaknuta doslovnost reklame

Jelena Rvović ; Faculty of Drama Arts, University of Arts in belgrade, Serbia


Full text: croatian pdf 949 Kb

page 614-628

downloads: 1.506

cite


Abstract

Kada govorimo o reklamama, mediji jesu referentni okvir za razumijevanje i teoretizaciju ovog fenomena, ali bismo, vodeći se jedino njima, još jednom objasnili utjecaj njihovog sadržaja na publiku, koji se na kraju krajeva i ne dovodi u pitanje. Drugačiji pristup u proučavanju ove teme je širi referentni okvir – društvo, te je osnovno istraživačko pitanje, zapravo, kako proučavanjem mizoginih sadržaja u reklamama usmjeravamo interes na društveni kontekst u kojem recipijent donosi odluke vezano za proširene informacije? Ako prepoznate mizogine sadržaje u reklamama tumačimo samo iz diskursa feminističkih teorija, postavlja se pitanje da li će onda dobivene informacije proizvesti teror viška značenja i zašto to uopće radimo? Da li bismo takvim pristupom i samu analizu sveli u potpunu beznačajnost, ne uviđajući na kraju njen značaj? S druge strane, ukoliko želimo istu analizu promatrati kroz vizuru ljudskih odnosa, moramo koristiti i druge diskurse.

Keywords

reklame; mizogini sadržaj; etika; feminizam; mediji; umjetnost; kultura

Hrčak ID:

127193

URI

https://hrcak.srce.hr/127193

Publication date:

15.9.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 2.919 *