Skip to the main content

Professional paper

Battleship (2012): Potencijal znanstvenofantastičnog filma za diseminaciju regrutacijskog marketinga

Dinko Štimac


Full text: croatian pdf 138 Kb

page 59-73

downloads: 760

cite


Abstract

Tekst nastoji analizirati američki znanstvenofantastični film Battleship (2012. godina, režirao Peter Berg) u kontekstu regrutacijske marketinške kampanje Ratne mornarice SAD-a. Motivacija za takav pristup naglašeno je povoljan prikaz Ratne mornarice SAD-a u filmu Battleship, ali i dokumentirani opsežni angažman mornarice u produkciji filma. Analizira se uspoređivanjem izoliranih ključnih mjesta regrutacijskih oglasa na internetskoj stranici Ratne mornarice SAD-a s načinom na koji ta ista mjesta obrađuje Battleship. Osim toga, nastoji se proširiti kontekst kroz kratki teorijski uvid u mogućnosti masovnog medija filma, tj. znanstvenofantastičnog filma da prenese regrutacijsku poruku, a posebno imajući u vidu da su ciljana populacija mladi od 17 do 34. Zaključno, upozorava se na moć američkog filma da čistom činjenicom svoje globalne rasprostranjenosti nameće svoj pogled na vojsku i rat, ne samo potencijalnim regrutima u SAD-u, nego i globalno.

Keywords

All Volunteer Force; Battleship; mediji; propaganda; Ratna mornarica SAD-a; regrutacija; znanstvenofantastični film

Hrčak ID:

129231

URI

https://hrcak.srce.hr/129231

Publication date:

30.5.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 1.600 *