Professional paper
Battleship (2012): Potencijal znanstvenofantastičnog filma za diseminaciju regrutacijskog marketinga
Dinko Štimac
Abstract
Tekst nastoji analizirati američki znanstvenofantastični film Battleship (2012. godina, režirao Peter Berg) u kontekstu regrutacijske marketinške kampanje Ratne mornarice SAD-a. Motivacija za takav pristup naglašeno je povoljan prikaz Ratne mornarice SAD-a u filmu Battleship, ali i dokumentirani opsežni angažman mornarice u produkciji filma. Analizira se uspoređivanjem izoliranih ključnih mjesta regrutacijskih oglasa na internetskoj stranici Ratne mornarice SAD-a s načinom na koji ta ista mjesta obrađuje Battleship. Osim toga, nastoji se proširiti kontekst kroz kratki teorijski uvid u mogućnosti masovnog medija filma, tj. znanstvenofantastičnog filma da prenese regrutacijsku poruku, a posebno imajući u vidu da su ciljana populacija mladi od 17 do 34. Zaključno, upozorava se na moć američkog filma da čistom činjenicom svoje globalne rasprostranjenosti nameće svoj pogled na vojsku i rat, ne samo potencijalnim regrutima u SAD-u, nego i globalno.
Keywords
All Volunteer Force; Battleship; mediji; propaganda; Ratna mornarica SAD-a; regrutacija; znanstvenofantastični film
Hrčak ID:
129231
URI
Publication date:
30.5.2014.
Visits: 2.088 *