Preliminary communication
Ekonomska naklonjenost društvenom tržištu
Khalid Louizi
Abstract
Autor analizira proces ulaganja društvenog kapitala čiji je cilj uključivanje u svijet rada osoba koje su prepuštene same sebi. Izolirana osoba ne koristi druge da bi poboljšala svoju situaciju. Prema tome, budući da ne raspolaže nikakvim kapitalom, izolirana osoba ne može povećati svoje mogućnosti da se zaposli. U ovoj se
perspektivi pozivamo na istraživačke radove o pojmu društvenog kapitala te posebice na one koji se bave ulogom društvene mreže. Cilj je naših pretpostavki dokazati da je borba protiv nezaposlenosti i isključivanja iz svijeta rada u velikoj mjeri podložna uključivanju u novu mrežu. Nova mreža stvara «vezu» koja predstavlja neophodan input za nastajanje društvenog kapitala. Potonji je pak rezultat razmjene iz čega proizlazi naš postulat o ekonomskoj naklonjenosti društvenom tržištu.
Keywords
Društveni kapital; društvene interakcije; uključivanje u svijet rada; isključivanje iz svijeta rada; neprofitabilne organizacije; društveni resursi; blizina; područja
Hrčak ID:
12589
URI
Publication date:
25.5.2007.
Visits: 3.325 *