Skip to the main content

Original scientific paper

Razumijevanje frazema kod hrvatskih učenika engleskoga jezika: Kontekst, kompozicionalnost i dob kao činitelji

Jasmina Jelčić ; University of Ljubljana


Full text: english pdf 286 Kb

page 373-393

downloads: 1.072

cite


Abstract

Brojni činitelji utječu na razumijevanje frazema u kontekstu učenja stranoga jezika. Oni su, između ostalog, dob, kontekst, poznavanje frazema te njegova kompozicionalnost (stupanj podložnosti frazema semantičkoj analizi pojedinih sastavnica). Istraživanje u kojem su korištena pitanja višestrukog izbora i Likertova skala provedeno je kako bi se utvrdio način na koji hrvatski učenici engleskoga jezika sa različitih obrazovnih razina (osnovna, sekundarna, preddiplomska, diplomska) razumijevaju frazeme te koji činitelji više utječu na njihovo razumijevanje, odnosno postoje li među činiteljima zamjetne razlike u utjecaju. Svrha ovoga rada je utvrditi smjer poučavanja figurativnog jezika u kontekstu poučavanja stranoga jezika nadograđujući postojeće znanje o činiteljima koji doprinose razumijevanju frazema.

Keywords

razumijevanje frazema; kompozicionalnost; engleski; hrvatski; rečenični kontekst

Hrčak ID:

131367

URI

https://hrcak.srce.hr/131367

Publication date:

17.12.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 2.023 *