Skip to the main content

Review article

Poslovni potencijal Noći vještica: prodaja i trendovi

Wadim Strielkowski ; Charles University in Prague, Faculty of social sciences


Full text: english pdf 169 Kb

page 215-225

downloads: 995

cite


Abstract

U radu se procjenjuje poslovni potencijal Noći vještica valorizacijom profita koji nastaje prodajom proizvoda i obavljanjem aktivnosti povezanih s ovom svečanošću. Procjenjuju se i dva empirijska modela potrošnje s makroekonomskim varijablama vezana uz Noć vještica, i to korištenjem podatka o prodaji najtradicionalnijeg rekvizita za ovaj događaj, bundeve, kao i za tri skupine proizvoda (bombone, kostime i dekoracije). Nalazi upućuju da se udio naglašenije „potrošačkih“ proizvoda povećava u odnosu na udio naglašenije „tradicionalnih“ proizvoda za Noć vještica. Može se zaključiti da se sada ova proslava može usporediti samo s poslovnim potencijalom Božića, njegovom ukupnom prodajom i ekonomskim značenjem.

Keywords

javne svečanosti; Noć vještica; marketinški potencijal; ekonomski potencijal; marketinške strategije

Hrčak ID:

132743

URI

https://hrcak.srce.hr/132743

Publication date:

1.12.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 2.130 *