Skip to the main content

Original scientific paper

IDENTITET I IMIDŽ BOSNE I HERCEGOVINE IZ PERSPEKTIVE NJEZINIH TRIJU NARODA – ISTRAŽIVANJE MOGUĆNOSTI I PREPREKA NA PUTU BRENDIRANJA

Božo Skoko orcid id orcid.org/0000-0002-4028-7128 ; Faculty of Political Science, University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 157 Kb

page 45-60

downloads: 887

cite


Abstract

Rad se bavi mogućnostima brendiranja Bosne i Hercegovine, odnosno fenomenom identiteta i imidža ove države te potencijalima i preprekama u stvaranju bolje percepcije BiH. Autor je proveo istraživanje javnoga mnijenja među građanima BiH, odnosno ispitanicima iz reda triju bosanskohercegovačkih naroda – Bošnjaka, Hrvata i Srba, u dva vala – 2010. i 2013. kako bi istražio kako oni doživljavaju identitet i imidž svoje države te kako sagledavaju potencijale i nedostatke na putu njezina mogućeg brendiranja. Istraživanje je pokazalo kako je većina građana uvjerena da postoje potencijali i prednosti koje mogu sva tri naroda održati na okupu te istodobno od Bosne i Hercegovine stvoriti međunarodno prepoznatljiv brend. Ti se potencijali najviše odnose na mentalitet i način života te prirodne ljepote i raznolikost.

Keywords

Bosna i Hercegovina; identitet; imidž; brendiranje; Hrvati; Bošnjaci; Srbi

Hrčak ID:

133976

URI

https://hrcak.srce.hr/133976

Publication date:

19.12.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 2.107 *