Skip to the main content

Professional paper

ODNOSI S JAVNOŠĆU PUTEM INTERNETSKIH STRANICA NA PRIMJERU KRIZNE SITUACIJE U MLIJEČNOJ INDUSTRIJI

A. Puška orcid id orcid.org/0000-0003-3274-0188 ; Visoka škola računarstva i poslovnih komunikacija, eMPIRICA Brčko distrikt BiH.
A. Maksimović orcid id orcid.org/0000-0003-4084-0744 ; isoka škola računarstva i poslovnih komunikacija, eMPIRICA Brčko distrikt BiH.


Full text: croatian pdf 240 Kb

page 92-97

downloads: 633

cite


Abstract

U svim tvrtkama koje posluju u skladu sa zahtjevima tržišnog gospodarstva, potrebno je maksimalno posvećivanje odno-sa tvrtke sa svim interesnim skupinama. Svaka tvrtka mora posvetiti veliku pažnju odnosima s javnošću. Odnosi s jav-nošću (PR) su najvažniji faktor provođenja društveno odgovornog marketinga.
Pojava nedopuštenoga nivoa aflatoksina u mlijeku izazvalo je krizu u normalnom radu proizvođača mlijeka kako u Re-publici Hrvatskoj tako i u susjednim državama. Ovaj rad istražuje kako su PR reagirali putem službenih izvješća na svo-jim internetskim stranicama povodom ove krize. U ovom radu će se obuhvatiti vodeći proizvođači mlijeka i mliječnih prerađevina u Republici Hrvatskoj.

Keywords

PR; aflatoksin; kriza; mlijeko; mliječna industrija

Hrčak ID:

134959

URI

https://hrcak.srce.hr/134959

Publication date:

26.6.2014.

Visits: 1.367 *