Professional paper
https://doi.org/10.32728/mo.09.2.2014.07
KAD SU LOVILI VJEŠTICE NA RIBNIŠKOM SU NA KOČEVSKOM VOZILI UGLJEN
Natalija Mihelčić
orcid.org/0000-0002-0004-9715
; Osnovna šola Stopiče
Abstract
Ovaj članak predstavlja provedbu i način rada na terenu i muzejski rad, korištenje podataka u trenutku stjecanja učenikovog znanje na terenu i korištenje različitih metoda rada. Terenski rad bio je proveden tijekom dana aktivnosti u Kočevju i Ribnici, osmišljen na temelju znanja i iskustva povijesnih zbivanja na terenu. Učenici 9. razreda, bilo ih 30, su na temelju naučenog kod klasične nastave učili o povijesnih događajima u Kobaridu korištenjem vođenja po muzejskim postavama, posjetili su također i rudničko jezero.
Terenski i muzejski rad je uključivao rješavanje različitih zadatak, uključivao je i različite taksonomske razine. Uz jednostavne zadatke, koje su učeniki morali razumjeti, ih memorirati i nato i upotrijebiti, su učeniki također rješavali zadatke vezane uz analizu i sintezu znanja stečenog. Ključnu ulogu je imao audio-vizualni aspekt koji je poboljšao prikupljanje podataka.
Nakon završetka rada na terenu bio je izveden i upitnik, koji se odnosio na provedbu i organizaciju rada na terenu. Upitnik je pokazao veliko zadovoljstvo učenika te je bio korišten u tumačenju izvedbe u suradnji s roditeljima.
Prikupljanje, obrada i interpretacija podataka pokazali su poboljšanje u nastavnom procesu. To se je pokazalo kod uspješnog rješavanju te kod pismenog ili usmenog ocjenjivanja znanja.
Keywords
terenska nastava; muzejski rad; multidisciplinarno povezivanje; vizualna predstava
Hrčak ID:
135785
URI
Publication date:
19.12.2014.
Visits: 2.291 *