Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.32728/mo.09.2.2014.07

KAD SU LOVILI VJEŠTICE NA RIBNIŠKOM SU NA KOČEVSKOM VOZILI UGLJEN

Natalija Mihelčić orcid id orcid.org/0000-0002-0004-9715 ; Osnovna šola Stopiče


Full text: slovenian pdf 570 Kb

page 87-99

downloads: 844

cite


Abstract

Ovaj članak predstavlja provedbu i način rada na terenu i muzejski rad, korištenje podataka u trenutku stjecanja učenikovog znanje na terenu i korištenje različitih metoda rada. Terenski rad bio je proveden tijekom dana aktivnosti u Kočevju i Ribnici, osmišljen na temelju znanja i iskustva povijesnih zbivanja na terenu. Učenici 9. razreda, bilo ih 30, su na temelju naučenog kod klasične nastave učili o povijesnih događajima u Kobaridu korištenjem vođenja po muzejskim postavama, posjetili su također i rudničko jezero.
Terenski i muzejski rad je uključivao rješavanje različitih zadatak, uključivao je i različite taksonomske razine. Uz jednostavne zadatke, koje su učeniki morali razumjeti, ih memorirati i nato i upotrijebiti, su učeniki također rješavali zadatke vezane uz analizu i sintezu znanja stečenog. Ključnu ulogu je imao audio-vizualni aspekt koji je poboljšao prikupljanje podataka.
Nakon završetka rada na terenu bio je izveden i upitnik, koji se odnosio na provedbu i organizaciju rada na terenu. Upitnik je pokazao veliko zadovoljstvo učenika te je bio korišten u tumačenju izvedbe u suradnji s roditeljima.
Prikupljanje, obrada i interpretacija podataka pokazali su poboljšanje u nastavnom procesu. To se je pokazalo kod uspješnog rješavanju te kod pismenog ili usmenog ocjenjivanja znanja.

Keywords

terenska nastava; muzejski rad; multidisciplinarno povezivanje; vizualna predstava

Hrčak ID:

135785

URI

https://hrcak.srce.hr/135785

Publication date:

19.12.2014.

Article data in other languages: slovenian english

Visits: 2.291 *