Preliminary communication
Sustav Moodle u nastavi hrvatskog jezika
Nataša Kokan
; Primary School of Lučac, Split
Jelena Tomić
orcid.org/0000-0002-1086-0958
; Primary School of Lučac, Split
Ani Grubišić
orcid.org/0000-0003-4313-7851
; University of Split, Faculty of Natural Sciences and Mathematics
Abstract
U radu su prikazani rezultati istraživanja o učinku učenja i poučavanja učenika sedmih razreda osnovne škole pomoću sustava „Moodle“ za područno znanje nastavnog predmeta hrvatski jezik. Istraživanje su provele učiteljice hrvatskoga jezika i studentice druge godine diplomskog studija informatike Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Splitu iz kolegija „Vrednovanje sustava e-učenja“ u zimskom semestru akademske godine 2011./2012. Obuhvaćen je uzorak od dvaju razrednih odjela (43-oje učenika) sedmih razreda OŠ Lučac u Splitu. Istraživanje je pokazalo da postoji mala veličina učinka, tj. da primjena ovakvog oblika nastave ne pridonosi statistički značajno povećanju učinkovitosti u procesu učenja i poučavanja. Uporaba suvremenih tehnologija u nastavi hrvatskoga jezika u kombinaciji s tradicionalnom nastavom bio bi najbolji izbor jer pomaže učiteljima da lakše organiziraju kvalitetnu nastavu.
Keywords
e-učenje; sustav za upravljanje učenjem; vrednovanje
Hrčak ID:
136079
URI
Publication date:
11.11.2014.
Visits: 2.292 *