Skip to the main content

Preliminary communication

Sustav Moodle u nastavi hrvatskog jezika

Nataša Kokan ; Primary School of Lučac, Split
Jelena Tomić orcid id orcid.org/0000-0002-1086-0958 ; Primary School of Lučac, Split
Ani Grubišić orcid id orcid.org/0000-0003-4313-7851 ; University of Split, Faculty of Natural Sciences and Mathematics


Full text: croatian pdf 566 Kb

page 367-379

downloads: 823

cite


Abstract

U radu su prikazani rezultati istraživanja o učinku učenja i poučavanja učenika sedmih razreda osnovne škole pomoću sustava „Moodle“ za područno znanje nastavnog predmeta hrvatski jezik. Istraživanje su provele učiteljice hrvatskoga jezika i studentice druge godine diplomskog studija informatike Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Splitu iz kolegija „Vrednovanje sustava e-učenja“ u zimskom semestru akademske godine 2011./2012. Obuhvaćen je uzorak od dvaju razrednih odjela (43-oje učenika) sedmih razreda OŠ Lučac u Splitu. Istraživanje je pokazalo da postoji mala veličina učinka, tj. da primjena ovakvog oblika nastave ne pridonosi statistički značajno povećanju učinkovitosti u procesu učenja i poučavanja. Uporaba suvremenih tehnologija u nastavi hrvatskoga jezika u kombinaciji s tradicionalnom nastavom bio bi najbolji izbor jer pomaže učiteljima da lakše organiziraju kvalitetnu nastavu.

Keywords

e-učenje; sustav za upravljanje učenjem; vrednovanje

Hrčak ID:

136079

URI

https://hrcak.srce.hr/136079

Publication date:

11.11.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 2.292 *