Skip to the main content

Review article

Učinci turističkih transnacionalnih korporacija na zemlje u razvoju i manje razvijene zemlje

Maja Nikšić Radić orcid id orcid.org/0000-0002-8871-6833 ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilište u Rijeci
Martina Lukinić ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilište u Rijeci


Full text: croatian pdf 643 Kb

page 53-63

downloads: 1.428

cite


Abstract

U današnjim globalizacijskim uvjetima kao glavni nositelji, odnosno akteri globalnog poslovanja nameću se transnacionalne korporacije koje su, što se tiče sektora turizma, prepoznatljive u obliku mega hotelskih, agencijskih i sličnih lanaca. Inozemni su hotelski lanci danas određeni standard koji svaka ozbiljnija turistička destinacija mora zadovoljiti ukoliko želi biti konkurentna na globalnom turističkom tržištu. S obzirom na značaj koji se pridaje izravnim inozemnim ulaganjima u turizam i očekivanja hrvatske Vlade od ulaska inozemnog kapitala u turistički sektor, svrha je rada razmotriti ulogu i značaj transnacionalnih korporacija u turizmu. Cilj je rada sintetizirati najvažnije učinke transnacionalnih turističkih korporacija na zemlje u razvoju i manje razvijene zemlje.

Keywords

globalizacija; izravna inozemna ulaganja; transnacionalne korporacije; turizam

Hrčak ID:

136746

URI

https://hrcak.srce.hr/136746

Publication date:

31.12.2014.

Visits: 2.620 *