Skip to the main content

Preliminary communication

RODNI ASPEKTI MENTORIRANJA DJECE IZ PERSPEKTIVE MENTORICA I MENTORA

Marija Komar ; Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Ivana Jeđud Borić orcid id orcid.org/0000-0002-2375-4839 ; Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 442 Kb

page 124-146

downloads: 744

cite

Full text: english pdf 274 Kb

page 147-169

downloads: 482

cite


Abstract

Cilj je ovog rada upoznati i opisati perspektivu mentora o iskustvima i doživljajima mentoriranja djece obzirom na rod. U radu je korišten kvalitativni pristup. Podaci su prikupljeni putem fokusnih grupa, intervjua te elektronskim putem, a obrađeni kvalitativnom tematskom analizom. Sudionici u istraživanju bili su mentori i mentorice uključeni u programu Mentori u zajednici koji se provodi pri udruzi Plavi telefon. Fokusne grupe provedene su s tri grupe sudionika: mentorima koji mentoriraju dječake, mentoricama koje mentoriraju djevojčice te mentoricama koje mentoriraju dječake. Rezultati istraživanja pokazali su da mentori i mentorice doživljavaju mentoriranje kao pozitivnu aktivnost te da imaju pozitivan stav prema programu. Pokazalo se kako rod djeteta ima ulogu u odnosu na iskustva mentoriranja, no mentori ne govore o izravnom utjecaju, već o kumulativnom učinku roda, dobi i drugih obilježja djeteta i mentora.

Keywords

mentoriranje djece; rod; perspektiva mentorica i mentora; kvalitativno istraživanje

Hrčak ID:

136818

URI

https://hrcak.srce.hr/136818

Publication date:

25.3.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 2.695 *