Skip to the main content

Preliminary communication

INTERPERSONALNO POVJERENJE I INOVATIVNOST HRVATSKIH PODUZEĆA

Najla Podrug
Vesna Ajduk


Full text: croatian pdf 430 Kb

page 31-49

downloads: 1.010

cite


Abstract

Poduzeća koja imaju konkurentsku prednost, na tržištu ostvaruju iznadprosječne rezultate što je važno pitanje budućnosti i dugoročnog opstanka poduzeća. Interpersonalno povjerenje i inovacije važni su strateški alati koji doprinose uspjehu poduzeća. Svrha ovog rada je defi niranje utjecaja interpersonalnog povjerenja na inovativnost hrvatskih poduzeća. Istraživanjem su testirane i potvrđene dvije hipoteze. Rezultati empirijskog istraživanja potvrđuju povezanost interpersonalnog povjerenja i inovativnosti. S porastom povjerenja u sposobnost zaposlenika, u integritet zaposlenika i dobronamjernost zaposlenika raste i inovativnost ponašanja, strategija i procesa unutar hrvatskih poduzeća, i obrnuto. Uz veće povjerenje u integritet zaposlenika raste i sklonost organizacije razvoju inovativnih proizvoda. Inovativnost u ponašanju, strategijama i procesima hrvatskih poduzeća raste s porastom povjerenja zaposlenika u integritet menadžera. Potrebno je istaknuti da vertikalno povjerenje pozitivno utječe na inovativnost organizacije. Zaključci teorijskog i empirijskog istraživanja afi rmiraju relevantnost povjerenja i inovativnosti u stvaranju vrijednosti i postizanju konkurentske prednosti.

Keywords

lateralno povjerenje; vertikalno povjerenje; inovativnost; hrvatska poduzeća

Hrčak ID:

138087

URI

https://hrcak.srce.hr/138087

Publication date:

22.4.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 2.108 *