Preliminary communication
Promocija kao faktor ojačanja konkurentske pozicije nautičkog turizma Republike Hrvatske na turističkom tržištu
Romina Alkier
orcid.org/0000-0002-0898-2032
; Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, Opatija, Croatia
Vedran Milojica
orcid.org/0000-0002-0898-2032
; Rijeka, Primorje – Gorski Kotar County, Rijeka, Croatia
Danijel Drpić
; Privredna Banka Zagreb, Rijeka, Croatia
Abstract
Republika Hrvatska članica je Europske Unije te kao takva mora poduzeti brojne aktivnosti s ciljem unaprjeđenja i promocije cjelokupne turističke ponude kako bi ravnopravno stala uz rame s vodećim destinacijama i ostvarila konkurentsku prednost i poziciju u europskim i svjetskim turističkim tokovima. Ona mora iskoristiti sve mogućnosti unaprjeđenja turističke ponude uz pridržavanje postulata
održivog razvoja. Nautički turizam je jedan od brojnih selektivnih oblika turizma koji u Republici Hrvatskoj posjeduje veliki potencijal te se njegovom razvoju mora posvetiti zaslužena pozornost.
Svrha izrade ovog rada je bila ukazati na buduće perspektive i prednosti razvoja nautičkog turizma u sklopu turističke ponude Republike Hrvatske te važnost promotivnih aktivnosti u njemu. Cilj rada je bio prikazati stanje turizma Europske Unije kao vodeće svjetske turističke regije, analizirati stanje i važnost doprinosa ponude nautičkog turizma razvoju turističkog proizvoda Republike Hrvatske s ciljem ravnopravnog uključivanja u EU turističke tokove te ponuditi daljnje razvojne i promotivne smjernice kroz osnivanje interesne zajednice Adriatica Marine i projekta Jadran-biser Mediterana.
Keywords
nautički turizam Republike Hrvatske; turizam Europske Unije; razvojne smjernice; promotivne smjernice
Hrčak ID:
138210
URI
Publication date:
28.4.2015.
Visits: 2.788 *