Skip to the main content

Review article

Pozicija turističkog proizvoda Republike Hrvatske

Marija Jović ; Library „Don Mihovil Pavlinović“, Imotski, Croatia


Full text: croatian pdf 3.014 Kb

page 225-237

downloads: 682

cite


Abstract

Turizam je neizostavan segment razvoja gospodarstva. Naročito u današnje vrijeme krize. Konkretno, u Republici Hrvatskoj sve češće u informativnim emisijama mogu se čuti informacije da se od ovogodišnje turističke sezone mnogo očekuje ne bi li se prihodima od turizma spasio državni proračun. Predmet istraživanja, u ovome radu, stoga, bit će turizam i iz njega pozicija turističkog proizvoda
Republike Hrvatske. S tim u vezi cilj istraživanja bit će; utvrditi, eventualne negativne razloge pozicije turističkog proizvoda.
Slijedom postavljenog cilja zadaća u radu bit će istražiti i analizirati jesu li diplomati upoznati s “Glavnim planom i strategijom razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020.god.” Diplomacija bi temeljem našega provedenog istraživanja, između ostalih čimbenika, trebala biti važni čimbenik koji bi olakšavao odabir stranim gostima za ljetovanje na hrvatskim destinacijama. Osnovna hipoteza u radu je značajna potreba postojanja to većeg angažmana diplomacije na promidžbi prednosti vlastite zemlje u odnosu na ostale.

Keywords

turistički proizvod RH; pozicija turističkog proizvoda; promocija; multikulturalizam; strategija

Hrčak ID:

138215

URI

https://hrcak.srce.hr/138215

Publication date:

28.4.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 1.670 *