Skip to the main content

Review article

NAKON DIGITALNE TEHNOLOGIJE: IZAZOVI ZA UČITELJE I TRENERE UČITELJA

Charlot Cassar ; St. Margaret College Zabbar Primary School B Zabbar, Malta


Full text: croatian pdf 571 Kb

page 45-46

downloads: 1.038

cite


Abstract

Digitalne tehnologije stvaraju izazove za učitelje, trenere učitelja i njihov profesionalni razvoj.
Rad promatra trenutnu situaciju koja se odnosi na digitalne tehnologije u malteškim školama. Temeljeći se na iskustvima, postavlja digitalne tehnologije u školama u širi društveni kontekst, zagovarajući činjenicu da je stvarni izazov osiguranja „dobrog obrazovanja“ mnogo više od digitalne tehnologije.
Rad zagovara promjene pardigme s naglaskom na proces učenja tijekom poučavanja.
Nakon toga u radu je predstavljen Pestalozzi Programme i europski modul obrazovanja učitelja „Poštovanje- odgovorni stavovi i ponašanje u virtualnom društvenom prostoru“ kao studija slučaja profesionalnog usavršavanja učitelja.

Keywords

Pestalozzi programme; profesionalno usavršavanje; poštovanje; usavršavanje učitelja; transferzalni stavovi; vještine i znanja (TASK)

Hrčak ID:

139161

URI

https://hrcak.srce.hr/139161

Publication date:

5.6.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 2.104 *