Skip to the main content

Preliminary communication

Politička tržišta i percepcija političkih stranaka Turske

Cihat Polat ; Department of Business, Faculty of Economics & Administrative Sciences


Full text: english pdf 804 Kb

page 113-136

downloads: 861

cite


Abstract

Istraživanjem se nastoje opisati politička tržišta u Turskoj te odrediti gdje i kako glasači percipiraju turske političke stranke. Za to je korištena dvodimenzionalna mapa za određivanje percepcija glasača na turskom političkom tržištu, temeljem provedenog anketnog istraživanja na uzorku od 400 mladih glasača. Nadalje, istražuje se postoje li u političkom prostoru važne razlike u percepciji stranaka temeljene na ideologiji glasača. Istraživanje pokazuje kako mladi glasači imaju jasnu percepciju položaja turskih političkih stranaka, ali i da se percepcija stranaka mijenja ovisno ideološkim pozicijama glasača.

Keywords

politička tržišta; politički marketing; turske političke stranke; položaj stranke; percepcija

Hrčak ID:

139430

URI

https://hrcak.srce.hr/139430

Publication date:

1.6.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 1.599 *