Skip to the main content

Editorial

SUBLIMIRANA MULTIMEDIJALNA KOMUNIKACIJA U TURIZMU

Mario Plenković ; University of Maribor, Faculty of Tourism Brežice and Faculty of Electrical Engineering and Computer Science, Maribor, Slovenia


Full text: croatian pdf 325 Kb

page 1-6

downloads: 836

cite

Full text: english pdf 325 Kb

page 1-6

downloads: 456

cite


Abstract

Sublimirana komunikacija u turizmu, kao novi multimedijalni i globalni komunikacijski trend na svim razinama turističke komunikacije (globalno, regionalno, nacionalno i lokalno), pod utjecajem medijske konvergencije i digitalizacije, a posebno ubrzanim razvojem ICT tehnologija, sve više određuje i determinira informacijske procese, interakcijsko komuniciranje i širenje mreže građana Interneta (Social Network, Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, Bluetooth, blogeri, web komunikacija, mobilne aplikacije, chat servisi, histogram, instagram, iPhone, instant poruke (IM), nove IM aplikacije, Whats Appa, Facebook Messenger, Big Data i Metricom). Komunikologija, kao znanost o komuniciranju, i komunikolozi kao kreatori sublimirane komunikacije, s posebnom znanstvenom pažnjom istražuju i prate snažan razvoj i utjecaj sublimirane komunikacije u turizmu. U komunikativnom smislu sublimirana komunikacija uključuje kreativnu, medijsku i prezentativnu problematiku razložne diseminativne komunikacije na svim razinama turističkih destinacija (nagovaranje, dokazivanje i opovrgavanje, zatim edukaciju poslovnog karaktera u turizmu i multimedijsku animaciju) kao i komunikativni proces dekodiranja plasiranih sublimiranih informacija u turizmu (posebno o vinu i vinogradarstvu).

Keywords

Komunikologija; sublimirana komunikacija; turizam; turistička destinacija; Neuro Lingvističko Programiranje; multimedija

Hrčak ID:

140072

URI

https://hrcak.srce.hr/140072

Publication date:

31.3.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 2.600 *