Skip to the main content

Review article

AKSIOLOŠKE KATEGORIJE ZA PROJEKTIRANJE SUSTAVA TEHNIČKOG OBRAZOVANJA

Wojciech Walat ; Pedagogical Faculty, University of Rzeszow, Rzeszow, Poland


Full text: english pdf 350 Kb

page 63-67

downloads: 367

cite


Abstract

U članku se predstavlja sistemski pristup aksiološkim kategorijama u modelu stvaranja koherentne i supostojeće hijerarhije. Predložena rješenja predstavljaju jasan pokazatelj za traženje kriterija kvalitete ljudskog života izvan kategorija koje su isključivo ekonomski definirane kroz posjedovanje ("imanje"), gurajući osobni - subjektivni i autonomni razvoj ljudskog bića na drugo mjesto. Spomenute kategorije pojmova - čine osnovu za razvoj čovječanstva - su unutrašnje dimenzije ljudske etike. Determinante kvalitete ljudskog života mogu se obuhvatiti aksiološkom kategorijama koje se pojavljuju u psihologiji, filozofiji, sociologiji kao i pedagogiji, npr. subjektivnost, odgovornost, samospoznaja, tolerancija, moralna mašta, kreativnost.

Keywords

tehnologije obrazovanja; aksiološke kategorije: subjektivnost, odgovornost, samospoznaja, tolerancija, moralna mašta, kreativnost

Hrčak ID:

140082

URI

https://hrcak.srce.hr/140082

Publication date:

31.3.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 1.017 *