Professional paper
Muzeji u postindustrijskom potrošačkom društvu : argument za fiziku masa i protiv metafizike prisutnosti
Peter Weibel
; Medienwissenschaft Zentrum für Kunst und Medientechnologie, Karlsruhe, Njemačka
Full text: croatian pdf 216 Kb
page 42-45
downloads: 320
cite
APA 6th Edition
Weibel, P. (2002). Muzeji u postindustrijskom potrošačkom društvu : argument za fiziku masa i protiv metafizike prisutnosti. Informatica museologica, 33 (3-4), 42-45. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/140496
MLA 8th Edition
Weibel, Peter. "Muzeji u postindustrijskom potrošačkom društvu : argument za fiziku masa i protiv metafizike prisutnosti." Informatica museologica, vol. 33, no. 3-4, 2002, pp. 42-45. https://hrcak.srce.hr/140496. Accessed 30 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Weibel, Peter. "Muzeji u postindustrijskom potrošačkom društvu : argument za fiziku masa i protiv metafizike prisutnosti." Informatica museologica 33, no. 3-4 (2002): 42-45. https://hrcak.srce.hr/140496
Harvard
Weibel, P. (2002). 'Muzeji u postindustrijskom potrošačkom društvu : argument za fiziku masa i protiv metafizike prisutnosti', Informatica museologica, 33(3-4), pp. 42-45. Available at: https://hrcak.srce.hr/140496 (Accessed 30 November 2024)
Vancouver
Weibel P. Muzeji u postindustrijskom potrošačkom društvu : argument za fiziku masa i protiv metafizike prisutnosti. Informatica museologica [Internet]. 2002 [cited 2024 November 30];33(3-4):42-45. Available from: https://hrcak.srce.hr/140496
IEEE
P. Weibel, "Muzeji u postindustrijskom potrošačkom društvu : argument za fiziku masa i protiv metafizike prisutnosti", Informatica museologica, vol.33, no. 3-4, pp. 42-45, 2002. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/140496. [Accessed: 30 November 2024]
Abstract
Keywords
Muzejska arhitektura
Hrčak ID:
140496
URI
https://hrcak.srce.hr/140496
Publication date:
8.9.2003.
Visits: 852
*