Preliminary communication
Kreativnost kao temelj poduzetništva
Drago Pupavac
orcid.org/0000-0002-2201-0598
; Večeučilište u Rijeci, Rijeka Hrvatska
Abstract
Temeljni cilj ovoga rada jest istražiti kreativnost studenata specijalističkog diplomskog stručnog studija Poduzetništvo Veleučilišta u Rijeci te ukazati na važnost stvaranja pozitivne okoline koja će poticati kreativnost pojedinaca. Bez kreativnosti i inovativnosti nema poduzetništva. Budući da su studenti specijalističkog studija odabrali upravo poduzetništvo kao granu svoje specijalizacije za očekivati je da većina njih pokrene vlastite poslovne pothvate. Da bi se dokazala ili opovrgnula postavljena hipoteza o iznadprosječnoj kreativnosti studenata specijalističkog stručnog studija poduzetništva korištene su brojne znanstvene metode, od kojih se izdvajaju metoda anketiranja, metoda analize i sinteze, komparativna metoda te metoda klasifikacije. Empirijsko istraživanje provedeno je metodom anketiranja na Veleučilištu u Rijeci akademske 2012./2013. i 2013./2014. godine. Anketiranjem su obuhvaćena 62 studenta. Rezultati istraživanja ukazuju na prosječnu razinu kreativnosti studenata specijalističkog diplomskog stručnog studija Poduzetništvo čime je opovrgnuta postavljena hipoteza.
Keywords
poduzetništvo; kreativnost; studenti
Hrčak ID:
140615
URI
Publication date:
22.6.2015.
Visits: 3.263 *