Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.15291/libellarium.v8i1.216

„Freemium“ poslovni model u nakladništvu. Novo oblikovanje za potrebe čitatelja digitalnog doba

Ivona Despot ; Ljevak Publishing, Zagreb, Croatia
Ivana Ljevak Lebeda ; Ljevak Publishing, Zagreb, Croatia
Nives Tomašević ; Department of Information Sciences, University of Zadar, Zadar, Croatia


Full text: english pdf 60 Kb

page 81-89

downloads: 1.510

cite


Abstract

U digitalnom okružju, autor i nakladnik pod utjecajem trendova mijenjaju svoje tradicionalne uloge. Premještanje moći od autora, nakladnika ili sadržaja do platforme utječe na razvoj novih poslovnih modela. Oblikovanje sadržaja u digitalnom okruženju veliki je izazov nakladnicima. Pretplatnički modeli prodaje sadržaja već su odavno prisutni u drugim medijskim industrijama. Uređivanje, dizajn i marketing ključne su funkcije koje nakladnik razvija i prilagođava promjenama. Tradicionalne vještine nakladnika nisu više dovoljne već je nužna stalna integracija inovativnih rješenja. Pretplata i opseg knjige dobivaju novo značenje u digitalnom okruženju. Cilj je rada istražiti kako pojava pretplatničkih modela utječe na razvoj novih nakladničkih proizvoda koji ujedinjavaju autora i nakladnika u zajedničkom nastojanju da dođu do većeg broja čitatelja.

Keywords

besplatni sadržaj; freemium; poslovni modeli u nakladništvu; pretplata

Hrčak ID:

142367

URI

https://hrcak.srce.hr/142367

Publication date:

30.6.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 2.960 *