Professional paper
Mogućnosti poboljšanja suradnje između dizajnera i stručnjaka za marketing u modnim poduzećima
Milan Gašović
; UNiversity of Novi Sad, Faculty of Economics in Subotica, Subotica, Serbia
Abstract
Nesporazumi između dizajnera i stručnjaka za marketing u modnim poduzećima nastaju velikim dijelom iz razloga, što se vrijednosti dizajna nalaze u suprotnosti s vrijednostima marketinga. Te vrijednosti se temelje na postavkama kao što su: ciljano tržište, potrebe kupaca, integrirani marketing i profitabilnost. S druge strane, neke od tradicionalnih vrijednosti koje odlikuju dizajnere su: stvaralačka sloboda, mašta, volja da se uđe u rizik, inovativnost, itd. Smanjenju nesporazuma doprinosi, između ostalog, i bolje razumijevanje koncepta modnog marketinga koji se temelji na podjednakom uvažavanju dizajna, kupaca i profita modnih poduzeća za merketing. To su potvrdila i istraživanja provedena u Srbiji.
Keywords
dizajneri; stručnjaci za marketing; odjevni predmeti; kreativnost; potrebe kupaca; istraživanje; suradnja; modni marketing
Hrčak ID:
142560
URI
Publication date:
6.6.2013.
Visits: 1.066 *