Skip to the main content

Professional paper

Mogućnosti poboljšanja suradnje između dizajnera i stručnjaka za marketing u modnim poduzećima

Milan Gašović ; UNiversity of Novi Sad, Faculty of Economics in Subotica, Subotica, Serbia


Full text: croatian pdf 112 Kb

page 174-186

downloads: 348

cite


Abstract

Nesporazumi između dizajnera i stručnjaka za marketing u modnim poduzećima nastaju velikim dijelom iz razloga, što se vrijednosti dizajna nalaze u suprotnosti s vrijednostima marketinga. Te vrijednosti se temelje na postavkama kao što su: ciljano tržište, potrebe kupaca, integrirani marketing i profitabilnost. S druge strane, neke od tradicionalnih vrijednosti koje odlikuju dizajnere su: stvaralačka sloboda, mašta, volja da se uđe u rizik, inovativnost, itd. Smanjenju nesporazuma doprinosi, između ostalog, i bolje razumijevanje koncepta modnog marketinga koji se temelji na podjednakom uvažavanju dizajna, kupaca i profita modnih poduzeća za merketing. To su potvrdila i istraživanja provedena u Srbiji.

Keywords

dizajneri; stručnjaci za marketing; odjevni predmeti; kreativnost; potrebe kupaca; istraživanje; suradnja; modni marketing

Hrčak ID:

142560

URI

https://hrcak.srce.hr/142560

Publication date:

6.6.2013.

Visits: 781 *