Skip to the main content

Preliminary communication

Vodi li zadovoljstvo kupaca lojalnosti kupaca u bankarskom sektoru?

Hana Šuster Erjavec ; Faculty of Commercial and Business Sciences, Celje, Slovenia


Full text: english pdf 131 Kb

page 17-24

downloads: 1.320

cite


Abstract

Odnos između zadovoljstva i lojalnosti kupaca proučavan je u različitim industrijskim granama u raznim geografskim područjima. Ipak rezultati empirijskih istraživanja u bankarskom sektoru pokazuju određene kontroverze.
Cilj je naše studije bilo istražiti utječe li zadovoljstvo kupaca na lojalnost kupaca u bankarskom sektoru. Istraživanje je provedeno među slovenskim korisnicima bankarskih usluga. rezultati su analizirani pomoću SPSS.20 alata.
Rezultati pokazju da zadovoljstvo kupaca izravno utječe na lojalnost kupaca. Menadžerske implikacije prikazane su na kraju članka kao i ograničenja studije u svjetlu otvorenih pitanja koja mogu biti podloga za buduća istraživanja.

Keywords

zadovoljstvo kupaca; lojalnost kupaca; istraživanje: bankarski sektor; Slovenija

Hrčak ID:

143427

URI

https://hrcak.srce.hr/143427

Publication date:

30.6.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 2.111 *