Skip to the main content

Original scientific paper

Povezanost oblika cjeloživotnoga učenja nastavnika i njihove motivacije, stavova i zadovoljstva poslom

Ana Marija Rogić orcid id orcid.org/0009-0002-6961-5399 ; Department of Pedagogy, University of Zadar


Full text: croatian pdf 401 Kb

page 64-90

downloads: 1.045

cite


Abstract

U ovome radu riječ je o cjeloživotnome učenju nastavnika, koji čine zadnju kariku u obrazovnome sustavu odgovornom za provođenje politike cjeloživotnoga učenja. Nastavničku profesiju, između ostaloga, obilježava velika odgovornost, a ona uključuje i odgovornost nastavnika za vlastito učenje i usavršavanje. Provedenim se istraživanjem željelo pokušati prepoznati navike
učenja samih nastavnika u kontekstu opće društvene prihvaćenosti koncepcije cjeloživotnoga učenja. Polazi se od pretpostavke da postoji povezanost između pojedinih oblika cjeloživotnoga učenja i nastavničke motivacije, stavova i zadovoljstva poslom za njihovo cjeloživotno učenje. U radu je prikazano istraživanje provedeno među profesorima hrvatskoga jezika i književnosti i učitelja razredne nastave u osnovnim i srednjim školama u Zadarskoj županiji.
Rezultati pokazuju postojanje statistički značajne povezanosti pojedinih oblika cjeloživotnoga učenja nastavnika i njihove intrinzične motivacije, pozitivnih stavova o cjeloživotnome učenju te zadovoljstva nastavničkim poslom.

Keywords

cjeloživotno učenje; informalno učenje; nastavnik; refleksivno učenje; samoupravljano učenje

Hrčak ID:

143869

URI

https://hrcak.srce.hr/143869

Publication date:

17.7.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 2.722 *