Children in Europe, Vol. 2 No. 3, 2010.
Essays
"Od seoskih vrtića do prihvatnih centara: strategije ruralnog razvoja u talijanskim pokrajinama Toscana i Emilia Romagna" - Kad Sveučilište surađuje s regionalnim ustanovama
Francesco Di lacovo
; University of Pisa, Pisa, Italy
Abstract
Ruralna područja često zahtijevaju inovativan i višefunkcionalan pristup javnim službama, ako žele prevladati svoje probleme vezane uz demografiju i specifično okruženje. U Toscani, Sveučilište u Pisi i regionalna vlada surađuju na jednom takvom pristupu. Francesco Di lacovo sa Sveučilišta Pisa opisuje novi pristup koji se primjenjuje u Toscani, te naglašava kako ruralna područja imaju priliku ojačati svoje veze s urbanim središtima i na taj način riješiti probleme s kojima se susreću. Grazia Faltoni prikazuje neke od ovih modela, razvijene u lokalnoj zajednici Koine, dok Anna Pelloni opisuje nove modele, koje je potaknulo novo regionalno zakonodavstvo pokrajine Emilia Romagna iz 2000. godine.
Keywords
Djeca; Europa; Suradnja; Regionalne ustanove
Hrčak ID:
144614
URI
Publication date:
15.4.2010.
Visits: 769 *