Essays
Uvjeti za refleksiju usmjerenu na otkrivanje
Claus Jensen
Full text: croatian pdf 159 Kb
page 28-29
downloads: 281
cite
APA 6th Edition
Jensen, C. (2013). Uvjeti za refleksiju usmjerenu na otkrivanje. Djeca u Europi, 5 (10), 28-29. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/145156
MLA 8th Edition
Jensen, Claus. "Uvjeti za refleksiju usmjerenu na otkrivanje." Djeca u Europi, vol. 5, no. 10, 2013, pp. 28-29. https://hrcak.srce.hr/145156. Accessed 18 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Jensen, Claus. "Uvjeti za refleksiju usmjerenu na otkrivanje." Djeca u Europi 5, no. 10 (2013): 28-29. https://hrcak.srce.hr/145156
Harvard
Jensen, C. (2013). 'Uvjeti za refleksiju usmjerenu na otkrivanje', Djeca u Europi, 5(10), pp. 28-29. Available at: https://hrcak.srce.hr/145156 (Accessed 18 November 2024)
Vancouver
Jensen C. Uvjeti za refleksiju usmjerenu na otkrivanje. Djeca u Europi [Internet]. 2013 [cited 2024 November 18];5(10):28-29. Available from: https://hrcak.srce.hr/145156
IEEE
C. Jensen, "Uvjeti za refleksiju usmjerenu na otkrivanje", Djeca u Europi, vol.5, no. 10, pp. 28-29, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/145156. [Accessed: 18 November 2024]
Abstract
Za razvijanje pedagoške aktivnosti potrebno je imati dovoljno vremena i prostora. Pedagogija podrazumijeva susret ljudskih bića na specifičan način. Iz ovog razloga ključno je da djeca, roditelji i osoblje vrtića imaju mogućnost međusobnog utjecaja na vlastite živote. No kako je naglašeno u ovom članku, postoje i mnogi drugi akteri koji žele utjecati na sadržaje svakodnevnog života.
Keywords
Djeca; Europa; Refleksija; Uvjeti; Otkrivanje
Hrčak ID:
145156
URI
https://hrcak.srce.hr/145156
Publication date:
15.10.2013.
Visits: 810
*