Skip to the main content

Professional paper

KORPORATIVNO KOMUNICIRANJE NA PRIMJERU ODABRANIH HRVATSKIH KOMPANIJA

Petra Bagarić ; Universit North, Varaždin, Croatia


Full text: croatian pdf 603 Kb

page 205-212

downloads: 3.465

cite


Abstract

Dobri interni odnosi s javnošću važan su instrument u stvaranju korporativnog identiteta i imidža i kao takav polazna je osnova za uspostavljanjem uspješnog eksternog PR-a. Također, osim utjecaja na stvaranje korporativnog identiteta i imidža, komunikacijska funkcija u velikim kompanijama postaje važna kod definiranja ciljeva kompanija, planiranja njihove realizacije, organizacije ljudskih i drugih resursa, razvoja zaposlenika, poticanja i motiviranja, te stvaranje klime u kojoj zaposlenici žele doprinositi. Primarni cilj rada odnosi se na istraživanje i analizu organizacijskog mjesta i uloge odnosa s javnošću unutar korporativne komunikacije te funkciju korporativne komunikacije unutar same kompanije. Također, rad će obuhvaćati istraživanje utjecaja interne komunikacije na porast povjerenja zaposlenih prema nadređenima i na bolju produktivnost kompanije. Za predmetno istraživanje odabran je uzorak od 100 hrvatskih kompanija iz različitih proizvodnih djelatnosti kojima je poslan anketni upitnik putem interneta.

Keywords

korporativno komuniciranje; interna i eksterna komunikacija; istraživanje interne komunikacije; odnosi s javnošću; kompanije

Hrčak ID:

149025

URI

https://hrcak.srce.hr/149025

Publication date:

15.10.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 5.166 *