Skip to the main content

Conference paper

ISKUSTVA I IZAZOVI UVOĐENJA SUPERVIZIJE U SUSTAV PROSVJETE

Jasenka Pregrad


Full text: croatian pdf 546 Kb

page 311-337

downloads: 1.551

cite


Abstract

Društvo se tijekom našeg životnog vijeka bitno promijenilo u ekonomskom i političkom pogledu, ali i u pogledu društvenih vrijednosti, a posebno odnosa. Vrijednost i smisao znanja su redefinirani o čemu suvremeni sociolozi govore opisujući tranziciju društva iz društva krutog u društvo tekućeg stanja, a odnosi su se redefinirali u smislu naglašavanja osobnih potreba i osobne odgovornosti za njihovo zadovoljavanje. Stanje i promjene u sustavu obrazovanja anakrono su u odnosu na društvene promjene. U suvremenom zapadnom društvu koje se demokratiziralo i individualiziralo postoji kriza odgoja jer su se ciljevi promijenili, što u nas, u svjetlu anakronosti sustava obrazovanja, čini krizu još dubljom, a osjećaj nesnalaženja i nekompetentnosti prosvjetara još većim. Istraživanja i iskustva govore o postojanju svijesti prosvjetara o vlastitoj nekompetentnosti, potrebi da je razviju, kao i načinima na koje je to moguće učiniti. Supervizija je sigurno jedan od načina, što pokazuju iskustva i rezultati evaluacije provođenja supervizije s 93 prosvjetna djelatnika (68% učitelja) Varaždinske županije tijekom 2003. – 2005. godine. U članku su detaljno prikazani rezultati evaluacije supervizije uz diskusiju.

Keywords

supervizija; prosvjeta, evaluacija supervizije; demokratizacija odgojno obrazovnog sustava

Hrčak ID:

14422

URI

https://hrcak.srce.hr/14422

Publication date:

17.7.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 3.555 *