Skip to the main content

Preliminary communication

Utjecaj internog marketinga na predanost organizaciji – nalazi iz institucija skrbi za osobe starije životne dobi

Helena Alves orcid id orcid.org/0000-0001-5192-2310 ; Department of Business and Economics, Research Unit NECE, University of Beira Interior
Arminda do Paço ; Department of Business and Economics, Research Unit NECE, University of Beira Interior
Carla Roberto ; Department of Business and Economics, Research Unit NECE, University of Beira Interior


Full text: english pdf 170 Kb

page 237-250

downloads: 1.105

cite


Abstract

Pružanje institucijske brige, posebno za osobe starije životne dobi, pretpostavlja posvećenost i predanost zaposlenika. Stoga je iznimno važno identificiranje prevladavajuće razine organizacijske predanosti i tehnika internog marketinga koje se mogu primijeniti za oblikovanje takvog djelovanja. S tim u skladu, cilj istraživačkog projekta jest utvrditi doseg utjecaja internog marketinga na organizacijsku predanost zaposlenika u tri institucije za skrb o osobama starije životne dobi. Za proučavanje ovog utjecaja odabrali smo uzorak od 188 ispitanika, zaposlenika triju institucija koji su pristali sudjelovati u istraživanju putem anketiranja. Za sam interni marketing, kvaliteta rada, komunikacija prema gore te vrednovanje i dijeljenje informacija najčešće su usvojene prakse u institucijama. U pogledu dimenzija povezanih s predanošću organizaciji, saznali smo da su prevladavajuće vrste predanosti bile afektivna i instrumentalna. Naši rezultati pokazuju umjereno pozitivnu korelaciju između varijabli internog marketinga i organizacijske predanosti. Istraživanje omogućuje procjenu pojedinačnih institucija i njihovo informiranje o izvedivim i potrebnim promjenama za pružanje kvalitetnih usluga skrbi te, posljedično, više razine zaposlenikove predanosti i djelovanja.

Keywords

interni marketing; predanost organizaciji; institucije za skrb o osobama starije životne dobi; motivacije

Hrčak ID:

151324

URI

https://hrcak.srce.hr/151324

Publication date:

29.12.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 1.990 *