Skip to the main content

Original scientific paper

Geometrija za analitike učenja

Blaženka Divjak orcid id orcid.org/0000-0003-0649-3267 ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Marcel Maretić orcid id orcid.org/0000-0001-9880-8013 ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia


Full text: english pdf 287 Kb

page 48-56

downloads: 365

cite


Abstract

Analitike učenja usredotočene su na obrazovne izazove vezane uz postizanje svrsishodnog učenja. Vrednovanje postizanja ishoda učenja izrazito utječe na učenje. Međutim, podaci o procesu vrednovanja vrlo rijetko se koriste u postojećim analitikama učenja. Nadalje, postojeće implementacije i analize procesa istorazinskog (vršnjačkog) vrednovanja nisu zadovoljavajuće. Ovaj rad predstavlja izradu i upotrebu matematičkog modela za opis i računanje vezano uz istorazinsko vrednovanje. Razvijeni model zasniva se na Manhattan (taxicab) metrici te korištenju rubrika za vrednovanje ishoda učenja. U radu su opisane i opravdane metode računanja konačne ocjene vršnjačkog vrednovanja, mjere pouzdanosti takvog vrednovanja kao i ocjene za pojedine vrednovatelje. Razvijeni geometrijski model razmatran je u kontekstu dva važna scenarija istorazinskog vrednovanja.

Keywords

taxicab geometrija; metrika; analitika učenja

Hrčak ID:

151341

URI

https://hrcak.srce.hr/151341

Publication date:

19.1.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.463 *