KoG, Vol. 19. No. 19., 2015.
Original scientific paper
Geometrija za analitike učenja
Blaženka Divjak
orcid.org/0000-0003-0649-3267
; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Marcel Maretić
orcid.org/0000-0001-9880-8013
; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Abstract
Analitike učenja usredotočene su na obrazovne izazove vezane uz postizanje svrsishodnog učenja. Vrednovanje postizanja ishoda učenja izrazito utječe na učenje. Međutim, podaci o procesu vrednovanja vrlo rijetko se koriste u postojećim analitikama učenja. Nadalje, postojeće implementacije i analize procesa istorazinskog (vršnjačkog) vrednovanja nisu zadovoljavajuće. Ovaj rad predstavlja izradu i upotrebu matematičkog modela za opis i računanje vezano uz istorazinsko vrednovanje. Razvijeni model zasniva se na Manhattan (taxicab) metrici te korištenju rubrika za vrednovanje ishoda učenja. U radu su opisane i opravdane metode računanja konačne ocjene vršnjačkog vrednovanja, mjere pouzdanosti takvog vrednovanja kao i ocjene za pojedine vrednovatelje. Razvijeni geometrijski model razmatran je u kontekstu dva važna scenarija istorazinskog vrednovanja.
Keywords
taxicab geometrija; metrika; analitika učenja
Hrčak ID:
151341
URI
Publication date:
19.1.2016.
Visits: 1.463 *