Skip to the main content

Original scientific paper

Ples u kurikulumu slovenskih dječjih vrtića

Vesna Geršak ; Faculty of Education, University of Primorska, Koper, Slovenia


Full text: english pdf 462 Kb

page 399-410

downloads: 1.174

cite


Abstract

U ovom radu obrađujemo ples prema odrednicama Slovenskog
nacionalnog kurikula dječjih vrtića. Analizirat ćemo sličnosti između talijanskog pedagoškog pristupa Reggio Emilia i britanskog modela plesa Midway. Zajedničko im je što naglašavaju djetetov kreativni proces i sudjelovanje, pritom izdvajajući ulogu odgajatelja u stimuliranju djeteta da kroz igru istraži plesne elemente, a ne u stvaranju shematske, formulaične koreografije. U ovom smo istraživanju analizirali trenutačno stanje navedenih odrednica u slovenskim dječjim vrtićima. Zaključujemo da su u praksi dosta prisutne opuštajuće aktivnosti. S druge strane, u uporabi je i
shematska koreografija iako je ne preporučuje Slovenski nacionalni kurikul.

Keywords

ples; umjetnosti; dječji vrtić; predškolski kurikul; pedagoški pristup Reggio Emilia; model Midway

Hrčak ID:

151355

URI

https://hrcak.srce.hr/151355

Publication date:

19.12.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 2.556 *