Skip to the main content

Original scientific paper

Utjecaj verbalnih i neverbalnih podražaja u televizijskim reklamama na njemačkom jeziku na nastajanje pozitivnih i negativnih emocija

Emira Premrov ; University of Maribor


Full text: german pdf 225 Kb

versions

page 307-335

downloads: 934

cite


Abstract

Prilog se bavi utvrđivanjem emocionalnog utjecaja verbalnih i neverbalnih elemenata pojedinih televizijskih reklama na njemačkom jeziku. U svrhu istraživanja 36 ispitanika pogledalo je deset odabranih televizijskih reklama na njemačkom jeziku. Ispitanici su tijekom gledanja svake reklame ispunili upitnik, nakon čega su na temelju prikupljenih podataka statistički analizirane razlike u prosječnim vrijednostima neverbalnih i verbalnih podražaja odabranih televizijskih reklama koji su funkcionirali kao emocionalni okidač. Rezultati potvrđuju dominaciju neverbalnih elemenata pri izazivanju emocija, dok pri izazivanju negativnih emocija analiza ne pokazuje statistički relevantnu razliku između verbalnih i neverbalnih elemenata.

Keywords

televizijske reklame; verbalni podražaj; neverbalni podražaj; emocije

Hrčak ID:

151437

URI

https://hrcak.srce.hr/151437

Publication date:

15.12.2015.

Article data in other languages: german

Visits: 2.022 *