Review article
Mediji i marketing
Aleksandra Brakus
; Faculty of Drama Arts, University of Arts in belgrade, Serbia
Abstract
U vremenu kada je nastao prvi mobilni telefon, teško je bilo pomisliti da će upravo on utjecati na opstanak tradicionalnih medija, pa čak i za opstanak – televizije. Možemo slobodno reći da je budućnost svih medija – bilo tiskanih bilo digitalnih – u tijesnoj vezi s njihovim umijećem i snagom da za sebe osvoje prostor u mobilnim telefonima korisnika. Mobilni aparati su postali najrasprostranjeniji uređaji na svijetu, teški svega nekoliko grama, s cijenom od svega stotinjak dolara i predstavljaju u isto vrijeme i televizor i novine, bankomat, kreditnu karticu, fotoaparat, rokovnik i tko zna što sve ne. Korisnici mobilnih aparata danas mogu istovremeno koristiti više uređaja dok gledaju TV. Za vrijeme reklama na TV-u radije gledaju u svoj mobilni telefon ili laptop, nego u TV. Ovaj fenomen „dva ekrana“ smanjuje djelovanje klasičnog oglašavanja. Oni koji žele preživjeti na tržištu, trebali bi razvijati nove modele oglašavanja koji će umjeti odgovoriti ovom izazovu i koji će uključiti sve popularnije društvene mreže Facebook i Twitter.
Keywords
mediji; marketing; internet merketing; facebook; twitter
Hrčak ID:
152198
URI
Publication date:
1.12.2015.
Visits: 6.495 *