Skip to the main content

Review article

Like Fun: kvantitativno-kvalitativna analiza zabavnog programa u BiH

Sanja Dokić Mrša ; Communications Regulatory Agency of Bosnia and Herzegovina, Office in Banja Luka
Nataša Miljević Jovanović ; Communications Regulatory Agency of Bosnia and Herzegovina, Office in Banja Luka


Full text: croatian pdf 373 Kb

page 1112-1119

downloads: 433

cite


Abstract

Prema podacima Regulatorne agencije za komunikacije BiH, zabavni sadržaji čine četvrtinu programa TV stanica (24,9%) i više od polovine programa radiostanica (53,66%). Analiza sadržaja televizijskog programa tri javna servisa (BHT1, RTRS, FTV) i dvije komercijalne TV stanice s nacionalnom pokrivenošću (TV Hayat i TV BN) u udarnom terminu (od 17 do 23 sata) na tjednoj bazi, na osnovi pregleda programa, pokazala je da zabavni program predstavlja jedan od najvažnijih segmenata televizijskog programa, kako komercijalnih TV stanica, tako i javnih servisa u BiH. Kvalitativna analiza emisije Grand show, koja gotovo dva desetljeća predstavlja jednu od najpopularnijih glazbeno-zabavnih emisija, ne samo u BiH, nego i šire, pokazala je da se ova emisija potvrđuje kao segment kič kulture. Nadalje, ustanovljene su izvjesne podudarnosti između reality show programa poput Velikog brata ili Farme i francuske drame apsurda.

Keywords

zabavni program; igrani program; javni servisi; komercijalne stanice; Grand show; Veliki brat; francuska drama apsurda; kič kultura; eskapizam

Hrčak ID:

152205

URI

https://hrcak.srce.hr/152205

Publication date:

1.12.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 1.047 *