Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.17559/TV-20140922220409

Gamifikacijski pristup s integriranom Scrumban metodologijom u poboljšanju razvoja softvera: turska analiza slučaja

Murat Yilmaz orcid id orcid.org/0000-0002-2446-3224 ; Cankaya University, Department of Computer Engineering Ankara, Turkey
Rory V. O’Connor orcid id orcid.org/0000-0001-9253-0313 ; School of Computing, Dublin City University, Glasnevin, Dublin 9, Ireland


Full text: croatian pdf 439 Kb

page 237-245

downloads: 1.105

cite

Full text: english pdf 439 Kb

page 237-245

downloads: 1.521

cite


Abstract

Zadnjih je godina povećan interes za razvoj agilnih razvojnih metodologija spajanjem raznih agilnih tehnika. Prihvaćanje takvog balansirajućeg pristupa zahtijeva sistematsko prilagođavanje najboljih tehnika među agilnim metodologijama. U radu je predstavljena empirijska analiza slučaja za povezivanje hibridne Scrumban metodologije s integriranim pristupom gamifikacije, koji je proveden u okviru malog-srednjeg poduzeća (SME). Najprije smo odabranu grupu upoznali s mogućim upitima, korisnim za poboljšanje razvojnog procesa. Zatim smo jednom preglednom anketom istražili mišljenja osoblja poduzeća o promjenama u postupku. Dobili smo odgovore 30 zaposlenih na istom projektu u organizaciji koja se bavi razvojem softvera u centru za tehnološka istraživanja. Opisni statistički podaci dobiveni su odgovarajućim t-testovima upotrijebljenim kako bi se usporedio postupak integracije koji se sastoji od tri stadija: (i) početni, (ii) Scrumban stadij, (iii) Scrumban s integriranim Gamificacijskim stadijem. Preliminarni rezultati tog istraživanja podržavaju ideju da se niz elemenata igre može uključiti u hibridnu metodologiju razvoja softvera kako bi se povećala pojedinačna i organizacijska proizvodnost.

Keywords

agilni razvoj softvera zasnovan na igri; gamifikacija; poboljšanje razvoja softvera; Scrumban

Hrčak ID:

153177

URI

https://hrcak.srce.hr/153177

Publication date:

19.2.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 5.896 *