Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.5559/di.24.4.01

Područne, rodne i dobne razlike u kreativnom ponašanju djece

Željko Rački orcid id orcid.org/0000-0001-8478-4698 ; Faculty of Education, Osijek


Full text: english pdf 1.460 Kb

page 467-485

downloads: 1.553

cite


Abstract

Cilj je ovoga istraživanja bio ispitati odnose područja, roda i
dobi u kreativnom ponašanju djece. Istraživanjem su
postavljena pitanja o modelu kreativnosti zbog značajnih
implikacija kreativnosti na obrazovanje i razvoj nastavnih
programa, kao i na poboljšanje kreativne nastave i nastave
za kreativnost u djece na razini osnovne škole. Sudionici su
bili djeca od 8 do 15 godina i studenti učiteljskoga studija.
Rezultati su pokazali potencijalnu strukturu područja
kreativnoga ponašanja djece, rodom određene promjene u
prosjecima područja s dobi i bliske odnose predanosti i
stjecanja znanja s kreativnosti. Nalazi ovog istraživanja
interpretirani su prema konstruktu kreativnosti i njegovu
mjerenju te u kontekstu obrazovanja.

Keywords

kreativnost; kreativno-produktivna darovitost; djeca; obrazovni ciljevi; pristranost prema umjetnosti

Hrčak ID:

153418

URI

https://hrcak.srce.hr/153418

Publication date:

1.2.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 3.758 *